En helt vanlig torsdag!

Hej hej det är jag som är Bert och Idag.......
Nä jag skojja bara

Idag är en vanlig Torsdag, egentligen har inget speciellt hänt förutom att jag insåg en timma efter att klockan borde ha ringt att jag uppenbarligen var för trött dagen innan för att sätta på larmet, tog fel buss och råkade hamna ute på Lindholmen istället för Backaplan.. Och jag undrar då, När fan ska jag lära mig den där jävla ön? Jag kör vilse och jag åker vilse..skulle inte förvåna mig om jag kommer gå vilse också!
Hade som tur var inte missat så mycket på halvtimman jag missade, Vi gick igenom hur man kollar hjulinställningar. Sedan kommer dagens andra fråga.. Varför vägrar killar inse att tjejer kan ha rätt ibland också?

Sedan börjar folk att tipsa mig om vad jag ska läsa... Bilmek eller lack? de flesta anser att jag skall läsa bilmek och idag fick jag även höra en kommentar om varför
"Jag tycker du ska välja bilmek....tänk vad sexigt det är att se tjejjer meka under huven!, så ska du ha kortkjol också..ännu bättre"
haha vad jag garva och la till,
"Ja fan när det blir lite varmare drar jag på mig ett linne istället för t-shirtsen också" ;)

Efter lunchen blev Gonzalos mätt så jag fick hans semla... seeeeemla :) jag som letat semlor sen i tisdags utan resultat! Nu jädrar har jag fått min "årets semla" och jag är nöjd mätt och belåten och inte blir det nån fler i år haha!.
Sedan fick vi stå och vänta på bussen i 30minuter på grund av ett bromshaveri... Känner mig trött och sleten och har ingen lust att åka till partille och jobba imorrn,
men what you got to do you got to do right?
Kom hem och hade fått en kommentar som värmde mig lite... börjar änna bli ett tag sen jag fått höra nått liknande, för bara höra grannarnas cepemupp kommentarer känns det som..

haha du är så jäkla go åsa ;) (var bara tvungen att säga det)
HaHa Love Ya fittslev ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0