En fylla i kungälv och tillbaka

Ja igår skulle jag till Orust o se Go Getters, men se där gick jag på en nit.
Lite förkrök hemma med kusinen som titta på. Vi hade skönsång till Singstar och det bara gick inte sluta garva!!
Under denna stund så snöade det en massa! Har nog aldrig sett så här mycket snö i Göteborg jag.
Men sen så ringde Mikael, lite sen på grund av snön.. vi tänkte göra ett försök men när vi kom te kungälv var klockan redan halv 12 och GG började 11.. hade ju fortfarande en bit till att åka, så vi fastna på en alkiskrog i Ytterby, där tänkte vi att drängarna spelar på  fars hatt.. hmm drängarna tänkte jag då.. men sedan blev det till att gå in på 3 kockar för vi var bara allmänt slöa så de hann ju typ stänga på fars hatt eller nåt.


Där kommer vi in o jag inser att det är kungälvs danshak.. jaha jamen fan, jag hade ju faktiskt föredragit Drängarna då *haha*... av nån anledning kom alla raggers som inte kom iväg te orust hit.. Så jag hade nått att fnissa åt när polisongudesen skulle vifta på rumpen till ja, musiken..
Jag lyckades få höra att jag var stark i armbrytning också, killen i fråga antog att jag gymmade och visst det gör jag ju sisådär ibland. men okej jag är uthållig men fan, jag kan ju inte ens lyfta av ett däck.. HAHAHAHA....
Men lite smickrad blev man så klart o där fastna vi innan stängning o tjöta olika tekniker i hur man slåss.. jag som då bara slagits i självförsvar har ju bara ett mål att sikta på! Det tyckte han var lite fel.. men vadå? det har hjälpt mej i alla de situationer jag råkat ut för iaf!

Sedan trodde jag det bar av hemmåt men ikke, det blev efterparty där jag fick en pava vin rakt i handen o folk sa "Drick" hmm.. vadå supa mej under bordet eller? där fick jag lite extas o tjötade teve och ljud med nån dude, fan ungen hade ju både HK och Pioneer o nybyggd lägenhet..  HAHA
Ja sen jävlar dundrade vi hem efter en redigt go kebab o lite ketchupstöld.. insåg att jag var hemma runt halv 6 o damp i säng o vaknade 10 igen o var så satans jävla packad så det var läskigt!!!
men nu sitt ma hen.. solen skiner o jag orkar inte göra ett jävla piss!

Kommentarer
Postat av: Bejka

Jag har utmanat dig

2009-02-23 @ 21:05:24
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0