Ännu en helg har gått

ja tiden den går bra snabbt altså!.. det är inte riktigt kul att den gör det..
snart sitter vi där på hemmet o måste ha hjälp me att klä på oss o få i oss dagens föda!. Inte fullt så frestande faktiskt.
Jag har insett att desto mindre man gör desto slöare blir man, jag har inte gjort mer än att ha tränat och pluggat o sett på film denna vecka... har iofs vart rätt trevligt, men rätt irriterad har jag varit också när man aldrig får en tid för sig själv då grannen har varit hemlös nu under nån vecka (längtar till imorrn, då fan e det över) folk tror ju snart att vi är tillsammans o grejjer "hemsk hemsk tanke" *skakar bort bilden från mitt huvud*


Blev riktigt jävla pruttfull o överkåt igår också, diet och alkohol passar inte ihop.. slog ju till efter två biror o jag kunde knappt stå på benen.. sparkade benet i soffan o lyckades få ett blåmärke som visade sig på mindre en en hundra delssekund.. satte ett popcorn i halsen så jag hostade tills jag fick hicka.. väldigt sexigt... not!


Drog vidare till kineskrogen där tydligen Xet satt och han rusade ut och kallade oss alkisar med världens storflin.. av nån udda anledning tror jag han blev glad? ja där satt han o tog på brudens ben för att senare lirka dit mej när han sitter ensam o säger "Jag har ingen tjej jag är så fri som man kan bli... o sen kom den där skiten om bångar o jointar o bla bla bla" Varför? nått du vill bevisa för mej lr? nä sån skit e bara en massa misslyckade tönterier i mina ögon!
Nä lika bra o resa sig o gå därifrån!. å vad var det där med att hålla om mej hårt som satan prata pistoler i örat på mej och nästintill talla mej på tuttarna?.. inte med mening sa han nu då.. men WTF? Nä jag klarar mig nog själv, Pricka bollar finns i mina reflexer!


Erika han inte med till kungälv så blev bara jag o mikael, jag full som en kratta kom dit fick en puss av en dude på pannan *ujuj* mikael sa han kallades för pelikanen och han kunde förstå att det var just han som gjorde det med!.. annars var det rätt lite folk där, folk stänger bara in sig på vintern.. trist de!. efter 10 minuter där ringer adde o de enda jag hör är "slagsmål.....Bar..." sedan får jag sms av elin "om fajjt som jag fatta noll om" adde ringer igen o jag hör nada, ringer upp elin o jag fattar fortfarande nada.. varför ska folk slåss när jag går för? ;)
men iaf så vi åkte hem rätt tidigt.. så fullt lyckad kväll var det inte men däremellan var den ändå

**************


I Veckan hann jag även äntligen träffa Linn igen:) vi tog en fika på cigarren och hade det yber trevligt med filtar på ute i kylan under ett par filtar.. hmm jag som skall vara norrlänning hade mest filtar på mej *hihi*
Två polare till henne kom joinade oss och vi hade ett riktigt sex and the city girl talk.. å vad är det med mig och vara så på läst när det gäller sexleksaker? hmm, av nån anledning tyckte de att jag fick vara Samantha av de fyra också! Jag som e så oskuldsfull? ;)
Men riktigt trevligt iaf, värt att missa gymmet för detta mys iaf.. ögonblick som dessa gör livet värt att leva!




                                                            

Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2009-03-06 @ 01:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0