Blacksheep

Ja igår var jag ut till Åre med Palman, det var najjs.. jag borde egentligen verkligen kunna åka själv för jag trallar bara runt o pratar me alla andra ändån... ja ni vet hur jag är:P

Pendlade mellan country club o Beefalo.. lyckades tajma in banden klockrent på cc =)
Blev erbjuden jobb på riktigt.. 5 dar i veckan runt 100lappen i timman fram till MAJ!!
så nu ere liksom.. Åre vs Gbg = Jobb vs osäkerhet what to do what do to?
efter det träffade jag min Black sheep dröm.. Ja han är nog min dröm, men ja där gick vi o höll handen o hade ett awsome hångel o jag banga o följa med hem för att jag skulle packa o dra te stan idag!..
Av nån anledning tycker han att jag ljuger o e falsk o vi började bråka som ett gift par!
tydligen så ligger det nått i att båda ville ha det seriöst men vi båda är nog players.. jävla svår kombination det där!
vi tjaffsa, mös  o tjaffsa tillslut kläcker han ur sig att han e kär i min bekanta som förövrigt e helt weirdo.. snäll men damn hon ändrar åsikter hela tiden så hon är väldigt svår o lita på.. han avslutade allt med o säga att han e kär i henne o hoppade in i en taxi... jag vet inte om det där var nån undanmanöver men why tjaffsa o om vad? att jag inte ville med hem den natten, men jag sa att jag kommer om två veckor men de gick ju inte.. är det nått jävla fult playerknep eller ville han se om det var nått mer mellan oss?

whywhywhy... jag blev så ledsen så jag måstenog åka till Åre ikväll igen, se om jag ser han... visst låter det sjukt? jag? å han vägrar tro att jag suktat efter han sen halloween.. suck..

men nä nu blire jamtli julmarknad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0