asshole

Jävla fucking fina sula.. mer svin än mej själv sånt gillar jag inte!

I fredags hade jag något som verkade som världens kortaste "förhållande"
träffa en dude jag suktat efter sen jag kom upp hit.. vi röjjer till konsert, han bjuder på bira vi pratar o hånglar.. en blondinbella kommer o kommenterar att vi ser så söta ut o önskar hon var som oss... vi går te nästa ställe håller handen o börjar.... tjaffsa.. börjar hångla igen.. o börjar tjaffsa inne på stället!.. arbetarna fnittrar.. killen springer ut o jag efter.. börjar hångla på torget

myser till fullmånen, pratar o hånglar o börjar tjaffsa IGEN..
Det sluta med att han blir så sur så han vänder tar en taxi o drar.
Det sjuka var att tjaffset handla nånting om att jag e svin han e svin, vi kan inte lita på varann.
jag åker bort, jag frestar han med att jag fått jobb här uppe... det kan ju va nåt mer men bla bla bla..
skev kväll
o igår vägrade han prata med mej!

sån grumpy biatch... varför vill jag ha svinen för?
O vad handlade skiten om egentligen? vi hade ju precis träffats.. jag vet inte ens hans riktiga namn for fuck sake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0