Planer

Ja då var Augusti uppbokad änsålänge! å jag kommer ha en tusenlapp över till bira mat eller vad fan jag vill :)
Första dagen på augusti började ju sketa bra med Koffin Kats, vilka jag varmt rekomenderar.
Till Helgen blire Cruising å jag har svårt att bestämma mej för det är rockabilly både på yankeecars och Kontiki på kvällen... tuff choice men det kan väntas med till Lördag. 8/8
Helgen efter Blire Partajj i Undersåker 15/8 med helsköna Go getters :)
Efter det blire partajj hos erika.. en helg utan spelningar?
Och sen blire en kort Köpenhamnstripp för att beskåda Hank him self :) 25-26/8
och någon dag efter Blir det Frantic Flintstones! 28/8
om det kommer upp något mer det återstår att se men jävlar jag ser fram emot den här månaden jag!
Början av september är ju inte sämre den heller med Koffinshakers och Troublemakers :) 4-5/9
sometimes i just looove Göteborg..
men det ser faktiskt ut som att det blir en tripp upp till norland i tre månader för att ha lite praktik!

Yeeeehaa!


Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag har en plan. vi äter hor mormor/farmor & morfor/farfar. SÅ, där löste vi matproblemet en aning haha ;D



Asså det blir praktik i Norrland då, va roligt för dig :D ett tips: hyr ut lägenheten? lite nice money för nästa ståhej då haha!

2009-08-05 @ 01:22:11
URL: http://takonsekvens.blogg.se/
Postat av: Ungjäveln

haha jag har inget matproblem jue.. men jo jag äter gärna hos farmor...

och jo person atthyra lägenhet hittade jag redan samma dags om jag fick veta om praktiken ;)

2009-08-05 @ 22:24:46
Postat av: cindy

mat kostar pengar. och pengar har du ont om. därför finns ett matproblem HAHAHH. ;D

2009-08-07 @ 11:03:35
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0