Pizzeriadudes och min svenska...not good

Jag undrar om jag pratar allmänt jätte dåligt eller När fan ska blattarna lära sig svenska så de förstår mej?
Många av er vet nog vid det här laget att jag och beställa mat är en katastrof!
Jag ber alltid om en ostburgare o får 8 av 10 gångerna alltid utan ost.
Å det är inte ofta jag får bearnaisesåsen till pizzan fast jag beställer, till och med när jag använde internet så blev det fel
jag klickade i 1 bea och 2 cola och fick ingen bea och 2 fanta.. HUR LYCKAS JAG?
Idag blev jag överlycklig att Rossi hade öppet efter att jag varit på Lotta på Liseberg o myst i regnet. jag var sp yber burgarsugen så jag var ju tvungen..
Jag går in o säger "hej jag vill ha en 90grams tallrik med ost"
Efter en stund häller ena snubben upp pomees på en tallrik o jag kommenterar att jag villha den med mej men insåg att den inte var till mig. Då inser snubben jag hade beställt av att "åh fan skulle hon ha pommes"
när jag får allt tillslut så har jag fortfarande ingen ost... SUCK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0