Vurpa!


ja ibland ska man lyssna på sin kropp!
Jag vaknade klockan 6 o kände att jag inte borde åka te skolan men tänkte att jag kan skippa torsdan iställlet som känns mindre viktig.
så där åker jag iväg ner för runstavsbacken.. precis utanför kusinernas hus tar det bara tvrästopp..
Slog i Nyllet i styret och gjorde sedan en fin liten vurpa som skrapa upp nästan hela högersidan!
Armen tog mest stryk och är svullen och bajs..

Jag vände linkande hemmåt o la mig i soffan för att vila.. Armen började domna lite grann och det kändes som att den inte går att röra utan att knäcka te nått..

Eftersom det var tidigt på morgonen och Karin är den enda jag vet som är lite småbra på skador kommer förbi och tycker att mina vrål inte bådar gott så hon tyckte vi skulle te doktorn ifall den är urled..

trodde ju självklart att sahlgrenska kunde ta alla men icke.. vi fick åka vidare till mölndal... där blev jag torterad inför röntgen och det var fan bra länge sen tårarna sprutade så!.
Fy satan säger jag!

men det var ingen fara, bara svullet och bra rejält slaget.. De plockade lite asfalt ur såret jag har också o blev hemskickad med lite rehabövningar och smärtstillande..

När jag nu kom hem så såg jag också att Stortån e helt blå.. så får la förbereda mej på att tappa nageln där...bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0