Växelspänning idag änna!

Ännu en trevlig dag.. dock har den växlat i trevlighet då ilskan växte för en stund och jag verkligen kände att jag
Fattar inte hur jag kunant vara så blind.. jag har verkligen Missat de där åren!! fy fan för det...  Nästan så jag kan sätta mej och gråta, men nä Fuck IT! det är över och jag borde inte bry mej!!! STÅ UPP, ryck upp dej Livet ÄR BRA!


Jag piggnade i vilket fall till när jag kom till jobbet som jag inte vart till på typ två veckor.. under den tiden har det hänt en hel del.. Vi har blitt indelade i tävlingsgrupper och fått halvt om halvt fasta platser.. det visste inte jag så jag satte mej på min gamla vanliga plats.. och En tjej bredvid mej blev så impad på att det gick så bra för mej i starten.. när hon sedan hör att chefen kallar mej Åsa så ubryter hon:

"Va äre du som är den omtalade Åsa?"
"eeh va?"
"ja Du har ju värsta bra, grymma resultat ju, du är värsta legenden här"
"haha va? så bra är de ju inte.. e ju inte bäst direkt"

sedan sitter hon och skämtar om det där och hon ville ha tips.... AV MEJ!!!

Dagen gick hyffsat.. blev rätt trött sista timmen så när vi går o lägger in disken o ska pallra oss hemmåt så hör en annan tjej att jag är den där Åsa och utbryter hon med
"Du är ju värsta Legenden..fan vad bra du är"

HAHA vad har jag missat under de där veckorna egentligen???
Men man kan ju inte annat än att bli glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0