Rockbaren

Asså jag vet att stället är det sunkigaste i hela stan, det vet alla ändå går alla dit, även jag!
Idag var en av 4 damtoaletter öppna så jag var faktiskt tvungen att trottsa lagen och gå in bland männen och pissa.
Träffade på tre dudes från Lindex där. det var ju najjs^:) och jag insåg att jag är en blandning av både man och kvinna så jag vettefan vad en kvinna vill ha som raggningsreplik.. hmm Vad går vi igång på egentligen?

Kvällen började ju annars med Lasagne hos Malin i Partille.. mumma.. det knullade riktigt gott i munnen!
sen blev det pimpling till danzig, pantera och troublemakers :) och en massa annan sån där musik som jag kan lyssna på men inte orkar lägga intresset på..  Det blev tjöt om alla o ingenting och det är ju aldrig fel..

Rockbaren var sig likt men väääldigt vad det var nytt folk.. fan jag kände inte mer än... 5?
inte likt mig.. men skojj var det, fast det har vart lite hetare folk där förr...
Fiskelyckan gick ju faktiskt finemang men ändå sitter jag här  hemma ensam.. hade inte riktigt lust ;)
Tror att jag lessnade av att en dude talla mej på tuttarna två gånger och röven en gång sen när jag traska ner för avenyn så går alla äckel blattar uhäää... blä tvi o fy säger jag nu.. o inte minst på vagnen.. tacka fan för att malin var pratglad och fan att jag inte träffa mikael snabbare på vagnen..
men det hände iofs inget men en idiot var ju tvungen att trycka röven på sätet bredvid mej.. fine liksom men efter ca 3 minuter satt jag klistrad mot fönsterrutan med telefonen i handen och låtsades som att jag inte såg något.. titta dit är ju värsta fällan liksom.. usch.. fy och tvi igen!.. Jag tror han gav upp efter ett tag för tillslut gick han.
Jag fattar inte varför sånna där dudes verkligen tänder på allt o alla oavsett utseende, storlek eller kläder... Äckel är det ända man kan kalla dem.. BLÄ!

Nu blire sängen och jag ska sova jävligt gott :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hahaha "kniullade gott i munnen"



hm, va vi tjejer går igång på? ja det är fan frågan det. HUMOR säger jag!

2009-04-26 @ 16:08:01
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0