I wasn´t Born to Follow


Nu Jävlar har det varit full rulle på grejjerna!
Torsdan innebar massa pillerill på Berlinan i solskenet och Jag stornjöt!
Fredan skulle jag ta en glass i partille efter jobbet fastnade istället med bira i hand fram tills jag fick skjuts vid halv tolv tiden.
Lördan blev te o vakna tidigt åka te Kungälv och hoppa in i en fin ljusblå Desoto för att åka till en veteranmarknad utanför Uddevalla eller var vi nu var!
Där såg jag min Dröm... Där mitt bland de fina skinande bilarna, där stod den.. den tuffe halvrostige!
mumma det är asså orgasmvarning på långa vägar... såg en Riktigt najjs Plym där med men den var ju inte lika rostig.. ;)
Sedan blev de vidare till Garaget och det byttes lite bromsbelägg och biltvätt, jag kände mig verkligen passande för ämnet i fråga....

Kortkjol, Linne och högklackat...det var väl så man ska meka bil eller hur var det nu?

Sedan blev det lite förfest i solskenet på min balkong och Grannarna kom över och överrumplade Tess tror jag.. ja nu fick hon se vad jag får stå ut med ;)
"Hey Man är inte Rock n´ Roll om man inte bangat på Åsa." eller hur var det nu då Charlie..
stackars liten du får stå o drömma om att bli en stjärna ett tag till då ;)

Sen där mitt i flummet Fick jag ett muppigt sms av en Stefan som alla andra dagar är allmänt jätte go bara, vilket chockerade mej och fick kommentera igen.. "Vad är det med mej som gör att jag får höra sånt här JÄMT" hahaha:)


"Går det för dig :)?"
"haha va vadå går det för mig?"
"Ja du svarade ju inte så ja trodde du låg med en skön kuk mellan benen ;)"

Haha ja vart fan fick han det ifrån? :)

Dagen avslutades med en vända i Desoton på Avenyn och
Jag Fylleringde mormor och däckade i bilen!!!






Kommentarer
Postat av: cindy

haha varför just den bilden på oss, haha HATAR LEENDET! "hej jag är en tveksam bög" typ haha

2009-04-21 @ 14:41:52
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0