Hold on to your Dreams



Jag bara älskar när livet känns som allra bäst!
Vem gör inte det i och för sig? men Jag tycker att fler folk borde lära sig att Älska livet!
Idag var iofs inte skolan allt för rolig, El el el och åter el.. iofs tycker jag att det är grymt roligt men där runt 1tiden är jag bra trött och jag lyckades somna! inte bra... Kände mej däremot riktigt duktig för jag cyklade fram och tebaks till skolan:)
Hemvägen var riktigt jobbig dock men det kommer väl med tiden kanske?
Kände mej lite duktig också när en dude som sällan e på skolan, grabbade tag i just min bok och skrev av den..
Undra om jag är så bra som jag är i Betygen?

Sen sken solen och man kan inte annat än att vara glad! dock fick jag inte tag i mitt bredbandsbolag och blev lite förbannad över det.. måste ju fan säga upp det!.
Men sen gick jag ned till affären och pantade lite skit, och där träffade jag på Maksim och Emil med..
Det var riktigt trevligt.. han är en rolig prick den där Maksim :)

Sedan hittade jag en genväg till min nya lilla Lya som får heta "lådan" den med tycker jag!
Den här genvägen visade sig att det var skit nära te både hållplats och affären.. inte för att det var långt innan men detta var en riktig genväg! De ni;)

Så hade jag ett möte med föreningen och de verkar vara jätte trevliga och tjötglad som jag är så gick det nog inte fel någonstanns!. och blir man inte ännu gladare över att höra att det inte är någon parkeringskö just nu och att det bara kostar 60 kr i månaden!.. Varför måste jag lyssna så mycket på pappa för?
Jag vill ha bil!! fast jag vill ha bil o meka med.. då räcker ju egentligen inte parkering bara.. men ändå!.

Sedan tog jag och lyxade till mej med lite vattenmassage och solarium på gymmet! det var jag värd efter 1½h cykling idag:)

Min dag har helt enkelt vart riktigt najjs!

Kommentarer
Postat av: cindy

Det va då allt en trevlig dag :D

2009-04-23 @ 00:21:10
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0