De Både spräckte och spruta!



Idag sken solen liksom alla de andra dagar denna vecka!
Det började rycka och spreta i mina grillfingrar medans jag åkte i en Audi A3 tillsammans med Markus i det vackra vädret.
Jag föreslog idén tre gånger och för varje gång så vattnades det bara mer och mer i Markus mun. Tillslut kunde började det rycka i hans fingrar med och vi ringer en annan dude Och han han blev överlycklig!
Vi "skyndade" oss genom bilköerna och köpte tre feta raggarballar med olika smaksättning och drog te Delsjön där vi var långt ifrån ensamna!

Tände grillen och lyssnade på lite Jerry Reed som min otroligt "vackra" telefon erbjöd!
"If you´re Hot you´re Hot If you´re not you´re Not"
Så där satt vi i den väldoftande kol/tändvätske doften och njöt i solen som sakta höll på att försvinna.. Pojkarna spande in två fnittrande brudar, men jag själv ja jag drömde om korv!

Sen satt vi där och tryckte i oss våra Raggarballar med ketchup på, vissa även med senap.. Vissa var för tjocka för brödet så det sprack och en annan den började spruta hejvillt!

Dagen avslutades med Fredagen den trettonde afton med Nara i dålig biokvalité på 28 tummare.. Där satt vi och jag var tvungen att erkänna att filmen faktiskt SÖG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0