Inflyttningsfest i 2an

Jaja, blev lite mycket folk, en salig blandning blev det med. men jag hoppas de flesta hade trevligt iaf:)
dock slutade den inge vidare då jag tjaffsa med min kusin, men förstärkare blev söndersutten (går nog att bonka till), all min platta öl är slut.. mysterium som alltid jag bjöd 3? kanske räckte med det iofs.
men sen min mat!!! jag e ju pank så det räcker och blir av, måste folk rota i skåpen o käka min mat? tur jag själv äter så lite nu då så det som är kvar kommer räcka ett tag till ändå men, folk.. fråga gärna..
Och vem drack Amaryllis?, stänkt över halva sovrummet ju? hmm vad hände där inne egentligen?



Kommentarer
Postat av: Daniel Silfver

Satans freeloaders, folk kan inte hålla reda på vad som är mitt, och ditt...äta någons mat, nej fy fan, och absolut inte utan att fråga först...dålig stil

2008-11-24 @ 03:31:43
URL: http://psycroptic.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0