Ensamhet kan vara härlighet

INSTÄLLT OCH MASSA PLANER

skottland och dess härliga arkitektur blev inställt tyvärr, får tänka positivt och tänka att jag då faktiskt har lite pengar denna månad då, inte mycket altså men såpass så att jag troligtvis kan supa till lite till helgen, o det tackar man ju inte nej till alla gånger, dessvärre blir fredagen ensam till att börja med. Men som Diana brukar säga "äsch e la inge problem för dig? du hittar ju alltid någon" så jag får la hoppas på att jag har tur igen då. Får billigare öl på Gotebar med biljetten, men borde ju använda vipkortet på RockBaren så vette fan vart man tar vägen sen, återstår la att se.
Lördag blir dock fartfylld med att fira Lindas 18årsdag så det blir både nyblivna myndiga och tanter med i leken, Gretas here we come sup ner mej rejält så jag kan vara med och dansa ;)



Jag blir alltid en gladfis med bira i hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0