Socialsjuk....



Idag hävde jag mig faktiskt iväg till skolan!
 Ringde Moa runt 8 på morgonen o tjötade lite så att jag hoppade på fel vagn:S
Gick som tur var bra eftersom det var 7an istället för 11an, bara att byta i stan. Sedan satt jag i skolan och klarade mej förhållandevis bra utan att ha läst boken:)

Efter det fastnade jag och anders kvar i skolan o tjötade med en massa folk eftersom tydligen båda var rätt socialsjuk idag. men kan ju kanske bli så av att ha suttet hemma i "flera" dar båda två.. *haha* Sedan strosade vi runt i stan ett tag, käkade på donken fick se DarkTranquillity (sångaren tror jag) lite komisk för när jag var precis bredvid honom när jag var på väg ut så började en kisslåt och både han och jag började samtidigt nynna högt på låten.
Lät väldigt komiskt så både jag och Anders fnissade nog lite där. Jag insåg också att jag verkligen inte har nån julstämning alls, allt försvann efter branden som iofs har gått förhållandevis bra.

Hoppas nu bara att allt går på hemförsäkringen! Sedan åkte vi hem kelade med katterna lite och gick vidare och lånade en bil för att sedan hämta Michael på masthugget och roadtrippa ut till "mark". Anders bodde i en söt liten by tyckte jag. Inte såå liten iofs, ungefär som vargön. Så hämtade vi bordet sedan dumpade vi Anders och vi andra roadtripade tillbaks hem igen.
Efter det var jag fortfarande socialsjuk och väldigt pratglad så jag gjorde en chansning och knackade på Hos Diddi, Stina och Emil! Detta var ju då det bästa jag hade kunnat göra för de hade en tacos kvar och jag hade kvidit halva vägen hem om hur hungrig jag var. mumma vad gott det var!
Sedan hjälpte jag dem att köpa en diskmaskin sedan tjötade vi till så att stina gjorde chokladbollar åt oss - Jätte gott:) Jag levde som en kung! Sedan såg vi på tv, de andra gick o sov så det var bara jag och Emil kvar som slötittade lite på Southpark och jag garvade en del åt ordet "bajsmackan"

Sedan pratade jag med Madde på vägen hem och fick lite mer hemlängtan igen! och samtidigt så såg jag ett gäng "undgomar" som bor granne med mej.. ooh.. inte bara Pensionärer:)
 Det var väl ungefär exakt Hela min dag och nu är jag trött med huvudvärk och täppt näsa så nu är det dags att studdsa i säng lite granna!
Natt Natt Sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0