Konstant Trötthet



Är det Hösttrötthet eller har jag vitaminbrist av något slag?
Nästan alla är ju trötta den här årstiden men det sistnämnda kan ju också stämma med tanke på att jag får blåmärken av ingenting. Men detta är i alla fall sjukt. i ungefär fem veckor har jag varit såhär trött. orkar ingenting, går hem tidigare och tidigare från krogen. kan stå o gäspa med ölen i hand! Och nu har jag somnat framför tvn nästan varje dag!
Jag har Aldrig somnat när jag tittat på film förut! och verkligen inte varje dag i flera veckor!
Idag tog jag "ledigt" jag har blivit lite småsjuk också och kände att jag verkligen behöver ta en dag med bara vila och lathet,
Jag sov ändå till klockan 12 och var fortfarande trött, enda gångerna jag sovit till 12 har jag varit full och gått och lagt mig 06 på morgonen. jag är chockad över mig själv!
Det blir nog doktorn snart som åtminstonde får kolla mina blodvärden igen, orka ha brist igen :(

Känner mig ändå lite glad idag, tog mig tid och ringde mormor :) hon blev jätte glad, och då blev jag jätte glad.
inte många gånger hon har visat uppskattning till mig men hon tycker att jag har blivit så mycket gladare så nu t.om. längtar hon till att jag kommer upp:) Vi ska försöka ta en längdtur till helgesjön! och jag hoppas på ett sätt att tiden går snabbt till den 19/12. jag längtar så febrilt till att få komma hem, vet inte ritkigt varför men jag ville aldrig åka ned efter sommaren. Jag borde ta och plugga mer här nere nu så att jag får ledigt när jag är där uppe, men jag orkar verkligen inte, men jag borde.
Nu har jag änna lite huvudvärk också och tiden rullar så kanske man ska ta och sova tidigt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0