December



Jag har Julpyntat i helgen! :)
saknar snön för jag känner ingen riktigt julkänsla, jag är alldeles för trött för att kunna känna någon känns det som.
Börjar bli allmänt less känner jag, nu är det två grannar efter mig (om ni nu har missat det så har jag en dude som jag kallar för mr.stalker) känner mig som i 2½men, och nu har jag insett att en annan dude bor ännu närmare och ber på mina knän om att han inte är lika dan!
Jag undrar om det är vädret eller om jag bara har allmänt för mycket och göra och all den skiten som händer runt mig spelar roll i min trötthet, känns konstigt att vara så här trött, jag brukar inte vara den som sover på dagarna men nu gör jag det och det är riktigt jobbigt, tar mig knappt upp på morgonen och sover på dagarna, inte alls likt mig som brukar sova max 6 timmar per natt... Känns väldigt tungt, Är det såhär det känns att vara trött på riktigt?

Men jag har iaf årets snyggaste Julkalender tror jag, inköpt på Lagerhaus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0